اخبار

تیر
۲۳

معرفی‌ پروژه به لحاظ معماری

اخبار

مجموعه رزگروپ با هدف طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی ضمن بهره گیری از ابزارهای موجود مدیریت سیستم و با استفاده از تجربه 30 ساله در امر ساخت مجموعه های مسکونی در مناطق شمالی تهران و با همکاری مدیران مجرب ، صاحب سبک و خلاق، مدیریت کیفیت خود را بر مبنای استانداردهای بین المللی طراحی و مستقر نموده است. این مجموعه جلب اعتماد و ارتقای سطح رضایت مشتریان و با اجرای پروژه ها در چارچوب برنامه زمانبندی در چارچوب برنامه، بکارگیری نیروهای انسانی توانمند و حرفه ای و رعایت اصول ایمنی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. این مجتمع از برخی از ویژگی های معماری سبز برخوردار می باشد. معماری سبز یکی از گرایش های نوین معماری است. هدف از ایجاد ساختمان های سبز، بهبود یافتن آب و هوا ، جلوگیری از اتلاف انرژی مصرف شده جهت گرمایش و سرمایش و جلوگیری از اثرات منفی ساخت و ساز بر محیط زیست است. پروژه در ۲ بلوک مجزای ۱۴ و ۱۵ طبقه شامل ۱۱ طبقه مسکونی و یک طبقه لا بی‌ ۲ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه تاسیسات مرکزی و استخر و سونا و جکوزی احداث شده که این ۲ بلوک در طبقات مسکونی و لا بی‌ توسط یک پًل ارتباطی‌ در هر طبقه بهم متصل میشوند . بلوک شرقی‌ دارای واحدی به مساحت ۲۰۵ متر مربع به صورت تک واحدی و بلوک غربی دارای ۲ واحد. واحد شمالی به مساحت ۱۸۹ متر مربع و واحد جنوبی به مساحت ۱۷۹ متر مربع می‌باشد.
مشخصات زمین: این پروژه در زمینی به مساحت 2100 مترمربع واقع در منطقه تهران و در محله دزاشیب حدفاصل خیابان باربد و دهقان نصیری احداث شده است.
دسترسی ها: از شمال به خیابان نیاوران- از جنوب و شرق به بلوار اندرزگو و بلوار کاوه و خیابان فرمانیه – از غرب به خیابان شریعتی و میدان قدس می توان دسترسی پیدا کرد. از غرب می توان به صورت پیاده با طی مسافت زمانی 15 دقیقه به ایستگاه مترو تجریش و پایانه اتوبوس رانی رسید و از جنوب پروژه به صورت پیاده با طی مسافت زمانی 20 دقیقه به مترو قیطریه و پایانه تاکسیرانی رسید.
نقشهٔ محل پروژه